Molenstraat 17a

Maa - Vrij

Enkel op afspraak

Diensten

Werking van onze praktijk :

U zal altijd minimum één uur moeten reserveren van uw tijd om bij ons in behandeling te komen. Onze behandeling is altijd eerst een contact met uw therapeut voor ongeveer een half uur, waarna u ook een half uur nabehandeling krijgt. Dit is enkel indien u GEEN oefeningen moet doen. Als er oefeningen moeten worden gedaan zal u meer tijd moeten voorzien. Dit kan zelfs tot een uur oplopen, afhankelijk van het niveau van de patiënt, alsook het te wensen resultaat.

Onze specialiteiten

shokwave_therapie_small

Shockwave therapie

Is een onderzoeksvorm waarmee er met schokgolven pijnlijke plekken in het lichaam worden behandeld. Met behulp van een apparaat worden deze schokgolven met relatief veel energie overgebracht naar het te behandelen gebied.
lymfomat_small

Lymfomat therapie

Ontworpen om het lymfestelsel te stimuleren, helpt om spieren te ontspannen, contracturen, pijn en trauma te verlichten. Verbetert de bloedsomloop en bevordert de eliminatie van toxines. Helpt vermoeidheid, zwaarte in ledematen of spataderen verminderen.
lymfomat_therapie_small

Ultrasone elektrotherapie

Ultrasone techniek werkt op basis van geluidsgolven of ultrasound en werkt zowel pijnstillend als ontstekingsremmend. Met elektrotherapie worden de spieren gestimuleerd zonder je daarvoor in beweging hoeft te komen.
individuele_sportbegeleiding_small

Individuele sportbegeleiding

We richten ons tot competitieve als recreatieve sporters. Alle letstels worden door ons, op de meest medisch verantwoorde manier behandeld. Wij helpen je met de jusite trainingsbegeleiding en advies.
klassieke_man_kine_small

Klassieke manuele kine

Manuele therapie ziet het lichaam als één geheel en gaat op zoek naar de onderliggende oorzaak van je pijnklachten, in plaats van enkel lokaal de pijn te verzachten.
evidence_based_therapie_small

Evidence based therapy

Is de geneeskunde op basis van bewijs. Oordeelkundig en consciëntieus gebruikmaken van het beste beschikbare bewijs bij het maken van een keuze voor de behandeling van een patiënt. Met als doel tot gefundeerde uitspraken over diagnostiek, therapie en prognose.

Dit is slechts een deel van onze belangrijkste behandelingen, wij hebben nog veel meer te bieden. Bel ons en wij helpen je met veel plezier verder.

Cindy & Serge